Obchodní zástupce

V současné době jedna z nejvíce poptávaných profesí ze strany podniků po celé ČR a SR.

Exkluzivní obor pro muže i ženy. Profese obchodníka je podnikovou praxí velice vyhledávaná. Dobrých a kvalifikovaných odborníků je trvalý nedostatek. Toto studium je projektováno tak, aby se v průběhu studia posluchač vyformoval jako uznávaná osobnost lídra a obchodníka.  Obsah studia, jak se můžete přesvědčit v části „Seznamte se se zajímavou nabídkou profesně zaměřeného obsahu studia„ je koncipována jak na současný plošný přechod obchodu na internet, tak i na vybudování kompetencí vedení kamenné prodejny. Z tohoto a následujícího popisu vidíte, že tento obor je mimořádně vhodný pro ženy i muže.

Uplatnění:

Tento studijní program je určen

  • pro specialisty marketingu,
  • pro specialisty obchodního oddělení,
  • pro vedoucí malých obchodních jednotek
  • pro majitele a pracovníky e-shopů,
  • pro vedoucí malých obchodních týmů,
  • pro obchodní zástupce,
  • pro prodejce finančních produktů,

atd.

Obchodní zástupce

Popis studijního oboru:

Obchodní zástupce 2

Absolvent je připraven k převzetí zodpovědnosti za agendu marketingu a obchodu. Je připraven pracovat jako lídr marketingového a obchodního oddělení, vytvářet marketingové a obchodní strategie a dohlížet nad realizací, tvorbou a úpravou textů, letáků, billboardů, inzercí, TV a rádio kampaní. Je připraven pracovat jako člen a později vést marketingový i obchodní tým, zajišťovat činnost prodejního a nákupního týmu, komunikovat s obchodními partnery a důležitými klienty, vytvářet marketingové o obchodní kampaně a zajišťovat dohled nad jejich realizací. Zajistí vyhodnocení, plánování a kontrolu budgetů, pravidelný reporting vedení společnosti, vyhledávání nových zákazníků, tvorbu obchodního plánu, jednání s obchodními partnery, uzavírání obchodních smluv, organizovat účast na výstavách a veletrzích. Je připraven zřídit si, a vést e-shop.

Vybuduje si dostatečné znalosti práva, aby mohl řešit všechny situace, které jej jako obchodníka mohou zastihnout. Vybuduje si také znalosti o vývoji v oboru, včetně nastupující umělé inteligence a využívání big data v práci marketingového útvaru a obchodního útvaru. Studium formuje posluchače k pozitivnímu přístupu k životu i ke své práci.

Obsah studia:

Povinné předměty:

  • Český jazyk a literatura
  • Cizí jazyk 1
  • Dějepis
  • Občanská nauka
  • Základy přírodních věd
  • Matematika
  • Úvod do informatiky
  • Ekonomika a digitální ekonomika
  • Komunikace
  • Písemná a elektronická komunikace
  • Právo I.
  • Management
  • Základy administrativy

Povinné předměty:

  • Český jazyk a literatura
  • Cizí jazyk 1
  • Cizí jazyk 2
  • Dějepis
  • Občanská nauka
  • Základy přírodních věd
  • Matematika
  • Úvod do informatiky
  • Ekonomika a digitální ekonomika
  • Právo II.
  • Účetnictví
  • Chování zákazníka

Povinné předměty:

  • Český jazyk a literatura
  • Cizí jazyk 1
  • Cizí jazyk 2
  • Dějepis
  • Občanská nauka
  • Matematika
  • Úvod do informatiky
  • Právo III.
  • Účetnictví
  • Role marketingového a obchodního útvaru při projektování strategických dokumentů podniku.
  • Marketing a internetová komunikace
  • Umělá inteligence a big data v marketingu a obchodu.
  • Odborná praxe

 

Povinně volitelné předměty:

  • Seminář z českého jazyka a literatury
  • Seminář z občanské nauky
  • Konverzace v anglickém jazyce

Povinné předměty:

  • Český jazyk a literatura
  • Cizí jazyk 1
  • Cizí jazyk 2
  • Dějepis
  • Občanská nauka
  • Matematika
  • Úvod do informatiky
  • Právo III.
  • Účetnictví
  • Budování a řízení marketingového a obchodního týmu.
  • Marketing a internetová komunikace
  • Umělá inteligence a big data v marketingu a obchodu.
  • Odborná praxe

 

Povinně volitelné předměty:

  • Seminář z českého jazyka a literatury
  • Seminář z občanské nauky
  • Konverzace v anglickém jazyce

Povinné předměty:

  • Český jazyk a literatura
  • Cizí jazyk 1
  • Cizí jazyk 2
  • Dějepis
  • Občanská nauka
  • Matematika
  • Právo IV.
  • Reporting a controlling
  • Jak se stát úspěšným obchodním zástupcem.
  • Pozitivní lídr
  • Odborná praxe

 

Povinně volitelné předměty:

  • Seminář z českého jazyka a literatury
  • Seminář z občanské nauky
  • Konverzace v anglickém jazyce

Povinné předměty:

  • Český jazyk a literatura
  • Cizí jazyk 1
  • Cizí jazyk 2
  • Občanská nauka
  • Matematika
  • Právo IV.
  • Reporting a controlling
  • Jak se stát úspěšným obchodním zástupcem.
  • Sociální sítě
  • Odborná praxe

Pokud chcete být v životě úspěšný, neváhejte a právě nyní se ke studiu přihlaste.

Telefon: +420 773 621 649
e-mail: 
hashesh@edukomplex.cz
prof. Mgr. Iveta Hashesh, PhD., MBA
ředitelka

Poraďte se a určitě najdete odvahu začít studovat.

Překonejte sami sebe!